بهداشت و سلامت

لیزر موهای زائد , متخصص پوست

بهداشت و سلامت

لیزر موهای زائد , متخصص پوست

کلینیک ونک یک مرکز برای درمان پوست و مو است که توسط دکتر مهدی ایزدی متخصص پوست و مو و زیبایی احداث شده است. ما در این مرکز رویکرد بسیار متمرکز را دنبال می‌کنیم و در عین حال سالم‌ترین روش‌های درمانی پوست و مو را به صورت کاملاً نوآورانه و پیشرفته ارائه می‌دهیم. کلینیک پوست و موی ونک دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت بهداشت می‌باشد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

انتخاب دستگاه و کلینیک برای لیزر کار سختیه. خیلی از مکالمات ما در جمعهایی که قرار میگیریم در رابطه با پیدا کردن دستگاهیه که به پوست ما بخوره من از سایت https://www.vanakclinic.com/laser/ انواع دستگاه رو براتون گذاشتم بد نیست اطلاعاتمون رو کامل کنیم در مورد انواع دستگاهای لیزر بعد کلینیک و دستگاه مناسبمون رو انتخاب کنیم:

 

انواع لیزر برای موهای زائد

لیزرهای مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارند که در اینجا به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

لیزر روبی

این نوع لیزر نوری به رنگ قرمز تولید می‌کند و می‌تواند موهای روشن‌تر را نیز نابود کند. اما عیب مهم آن این است که که فقط برای پوست‌های بسیار روشن مناسب است و چون پرتوهای لیزر روبی به شدت توسط رنگدانه‌های پوستی جذب می‌شوند، اگر پوست تیره باشد، امکان سوختگی با آن زیاد است.

لیزر الکساندرایت

این نوع لیزر نیز نوری به رنگ قرمز تولید کرده و برخلاف لیزر روبی کمتر توسط رنگدانه‌های پوست جذب می‌شود و برای پوست‌های تیره‌تر هم می‌تواند مناسب باشد.

لیزر دیود

برای پوست‌های تیره مناسب است.

لیزر ان دی یگ

بهترین لیزر برای از بین بردن موهای زائد در بیمارانی است که پوست تیره دارند. این نوع لیزر کمتر توسط رنگدانه‌های پوست جذب شده و بیشتر به عمق پوست می‌رود و رنگدانه‌های ریشۀ مو آن را جذب می‌کنند. به همین دلیل احتمال سوختگی سطح پوست توسط این نوع لیزر کمتر از بقیۀ انواع لیزر است. افراد تیره پوست را می‌توان با این لیزر درمان کرد.

دستگاه لیزر کوترا از جمله معدود دستگاه‌هایی‌ست که هر دو نوع لیزر آلکسانداریت و ان دی یگ را دارد. به عبارت دیگر با کمک لیزر کوترا می‌توان موهای زائد هر نوع پوستی را از بین برد. با کمک لیزر ان دی یگ می‌توان موهای زائد را در پوست های تیره دستگاه نابود کرد، بدون آنکه درد داشته باشد یا سوختگی پوست ایجاد شود.

علاوه‌بر لیزر دستگاه دیگری هم وجود دارد که موهای زائد را از بین می‌برد: آی پی ال.

آی پی ال لیزر نیست، در حقیقت نوعی دستگاه نور پرقدرت است که با تنظیم نور آن به کمک فیلتر، رنگدانه‌های ریشۀ مو را از بین ببرد. یادتان باشد آی پی ال لیزر نیست و طبیعتاً به اندازۀ لیزر نمی‌تواند برای از بین بردن موهای زائد مؤثر باشد.

من کلینیک ونک رو برای لیزر موهای زائد انتخاب کردم و به دوستانم پیشنهاد میکنم که بهترین دستگاه در حال حاضر، الکساندرایت کوترا رو داره.

اگر میخواید از قیمتهاش اطلاع پیدا کنید وارد سایتشون بشید

https://www.vanakclinic.com/

اگر کسی دستگاه خاصی رو امتحان کرده ممنون میشم یه توضیحی در مورد دستگاهش کامنت کنه.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی